TOP 5 absurdností na billboardoch od Komárna po Bratislavu

0
667
Billboard Komárno

Dnes trochu neobyčajne. Sledujete niekedy billboardy popri cestách? Pokiaľ áno, potešíte všetkých inzerentov, pretože tak majú význam. Zväčša ich však vnímame ako nechutné zohyzdenie okrajov obcí a okolia rušných ciest. Ak vás však niečím upúta celá jedna línia billboardov a sledujete ďalšie, môže byť z toho aj celkom zábava, tak ako pri našej poslednej ceste. Veď bavte sa.

5. Ubytanie v ponuke
Tesne pred Bratislavou v obci Rovinka, alebo Dunajská Lužná nájdete ponuku UBYTANIE. Zvláštne, že si to nevšimol pisateľ a ani nikto, čo takzvané UBYTANIE využil a nápis sa neopravil.

4. Bez kontaktu
Sú miesta, kde je billboard zaujímavý a ak rozmýšľate nad tým, inzerovať takýmto spôsobom, zaujíma vás aj kontakt na samotného majiteľa plochy. Nuž teda spomalíte, aby sa mohol spolujazdec popozerať, kde má plocha uvedený kontakt a ona nikde. Obzriete si desiatky ďalších zaujímavých plôch a nikde nie je jediný kontakt na majiteľa plochy, jej správcu, doménu, či telefonický kontakt. Dobre, priznávam, že žiadnu plochu nepotrebujeme, ale zo zvedavosti na cenu a miesto sa plán väčšej informovanosti nepodaril.

3. Dizajn bez grafiky
Zaujímavé sú billboardy, kde sa firma prezentuje len nápisom. Takýchto reklám sa podarilo nájsť 5 (2 rôzni inzerenti). Jeden bol trochu múdrejší, keďže okrem jedného slova, ktoré nedávalo logiku, pripojil aj internetovú doménu. Škoda len, že sa nedala zapamätať, rovnako ako text, ktorý na doménu upozorňoval.

2. „Mám na to nos“ aj v Nitrianskom a Trnavskom kraji
Billboard známy z Bratislavy o tom, že jeden pán kandidujúci na župana bratislavského kraja „Má na to nos“, by sme čakali len tam, kde má zmysel. Zvláštne vyzeral jeden tento billboard za Komárnom, čo je Nitriansky kraj a ďalší niekde na hraniciach Nitrianskeho a Trnavského kraja.

1. Billboardy bez slova v slovenskom jazyku
Hoci sme na Slovensku a očakávali by sme, že budeme rozumieť reklame, ktorá je nám prezentovaná, nemusí to tak byť vždy. Prekvapí vás billboard na letný festival, kde je množstvo interpretov, ktorých pochopiteľne nepreložíte, no ani bočné textíky nemajú zmysel. Áno, to preto, že sú v maďarčine. Pred Veľkým Mederom sa stretávame s billboardom na Partybus, kde taktiež nie je slovenského slova a tak netušíme, o čo ide a čo má predstavovať. Krátko na to spoznávame ďalšie kultúrne podujatie, kde si dokážeme preložiť maximálne tak „Augustus“ ako zrejmé označenie mesiaca. V okolí Dunajskej Stredy sa ďalej stretávame s billboardom znova na ďalšie kultúrne podujatie s viacerými neznámymi interpretami a opäť nerozumieme ani slova. Pred Šamorínom sa vysoko pri budove VEGA týči veľký billboard s exotickou sochou a veľkým textom opäť v maďarčine, čomu nerozumieť ani jediné slovo a jediné čo sa dá zapamätať je logo cestovnej kancelárie Exit travel. Po pár minútach sa na pravo v súkromnej záhrade objaví z polovice žltý billboard a opäť bez jediného slovenského slova. Pri veľkej snahe využiť potenciál reklamy a pri snahe nechať ju pôsobiť, aby sa prejavili jej účinky, zostáva len v USA populárne vyjadrenie pocit v štýle „WTF?“