Nájsť ten správny prenájom kancelárií v Bratislave môže byť niekedy skutočne náročný. Ak ste ideálne priestory našli, môžete si gratulovať. Čaká vás však ešte jedna dôležitá časť – sťahovanie. Aby aj po presťahovaní do nového fungovalo všetko tak, ako má, určite sa nevyhnete 3 základným činnostiam. Ako na to, aby ste v starom office nič nezabudli a zároveň aby vás vaši zákazníci našli na novej adrese?

1 Zo starej kancelárie vyhoďte nepotrebné

Pobaliť starý nábytok a dokumenty do krabíc? Žiadny problém. Pri prenájme kancelárií v Bratislave vám so sťahovaním určite pomôže aj jedna z mnohých sťahovacích služieb. Sťahovanie je však okrem iného aj ten pravý čas na to, aby ste sa konečne dostali k dlho odkladanej činnosti – vyraďovaniu starých a nepotrebných vecí.

Vytrieďte všetko, čo už nebudete potrebovať a hlavne všetko, čo už pár rokov nevyužívate. Sťahovanie je ideálne na to, aby ste sa zbavili sentimentu k starým tlačiarňam, prvým diárom a zašlým hrnčekom – čo nepotrebujete a nepoužívate, do novej kancelárie nenoste.

2 Zariaďovanie nového officu

Beriete si starý nábytok, alebo ste sa rozhodli zariadiť si kanceláriu trošku modernejšie? Nové trendy v zariaďovaní kancelárií hovoria, že okrem pracovných stolov by ste zamestnancom mali dopriať aj miesto na relax a oddych. Skúste vytvoriť relaxačný kútik, kde si počas obednej prestávky budú môcť posedieť a trošku oddýchnuť. Krátky oddych a rozptýlenie, hoci aj počas pracovnej doby, zregeneruje mozog a nanovo ho naštartuje. Vychytenými kancelárskymi priestormi v Bratislave sú navyše také, ktoré majú v okolí zeleň a pokoj.

3 Nezabudnite oboznámiť klientov a úrady

Aby ste sa nedostali do problémov, nezabudnite zmenu sídla firmy najprv oznámiť potrebným úradom. Zmeniť budete možno musieť vykonať aj v bankách, samozrejme u mobilných operátorov či poskytovateľov internetu. Takisto si nezabudnite na novú adresu nechať presmerovať všetku poštu.

V neposlednom rade nemôžete zabudnúť na klientov. Mali ste kanceláriu v centre a teraz ste sa rozhodli pre prenájom kancelárií v inej časti Bratislavy? Dajte im o tom vedieť! Aktualizujte novú adresu na svojich webových stránkach, sociálnych sieťach či v lokálnom vyhľadávaní. Starých klientov môžete oboznámiť e-mailov alebo osobným telefonátom. Novinku o presťahovaní môžete pridať aj do vášho pravidelného newslettra.

Aj keď je sťahovanie náročné, určite je príjemné. Do firmy prinesie nový vzduch, oživí prácu a pozitívne poteší aj zamestnancov. Ak sa teda už na sťahovanie pripravujete, držíme palce. Ak ten ideálny prenájom kancelárií v Bratislave ešte stále hľadáte, pozrite si našu ponuku. Určite sa vám niečo zapáči.

Meta description: Sťahujete sa do nových kancelárií? Čomu sa nevyhnete a na čo nezabudnúť? Prečítajte si našich pár rád, vďaka ktorým bude nová kancelária fungovať ako hodinky.

2 KOMENTÁRE

  1. Hello just wanted to give you a quick heads up. The text in your content seem
    to be running off the screen in Chrome. I’m not sure if
    this is a formatting issue or something to do with browser compatibility but I thought I’d post
    to let you know. The layout look great though! Hope you get the issue fixed soon. Kudos

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here